In deze hele lastige tijd waar het Coronavirus de hele wereld in een greep heeft, is zaken met behulp van het internet doen een oplossing. Ook voor tandartsen is deze tijd en situatie heel lastig. Zij komen in direct contact met de klant en de kans op besmettingen is heel groot. Daarom is het verstandig dat de tandarts zoals meerdere ondernemingen dat doen, overgaat tot het bieden van zijn producten en diensten via het internet.
In deze tijd kunnen tandartsen zoals de PHP Tandartsen gretig gebruik maken van het internet. Behalve het Coronavirus, heeft de man/ vrouw heel veel te doen waardoor een afspraak met de tandarts vaak wordt uitgesteld. Velen onder ons houden ook niet van een bezoek aan de tandarts waardoor wij deze al te graag verzetten of zelf afzeggen.
De tandarts heeft daarom genoeg redenen om meer gebruik te maken van het internet. Je zult je afvragen hoe een consult met de tandarts via het internet plaats zal vinden. Dat is heel makkelijk. De tandarts kan voor zijn praktijk een digitaal platform laten maken. De gegevens van de cliënten worden ingevoerd, de cliënt krijgt een melding wanneer hij/ zij langs moet gaan voor een reguliere controle. Verder kan de cliënt ook inloggen op het platform en voor dringende zaken zoals kiespijn of een ontsteking aan het tandvlees, zelf een afspraak inplannen.
De tandarts kan ook gebruik maken van het internet voor het controleren van jouw gebit. Op de dag van je afspraak kan je inloggen via Zoom of Skype en middels een webcam kan de tandarts jouw gebit controleren.
Via de portal kan de tandarts ook de mogelijkheid aan zijn cliënten bieden om online vragen te stellen. Een persoon kan ingezet worden om jouw vragen live te beantwoorden. Een andere optie die de tandarts kan toepassen is Whatsapp. Zo heeft de tandarts ook persoonlijk contact met de cliënten. Op afgesproken komt de tandarts online om alle gestelde vragen te beantwoorden.
De portal kan ook gebruikt worden om de tarieven van de verschillende behandelingen te publiceren. Aan de hand van zijn of haar budget kan de cliënt zelf zijn of haar afspraken bepalen en inplannen.
Behalve diensten kan de tandarts ook producten online aandienen. Een ieder heeft een tandenborstel nodig maar, haast niet een ieder weet welke van de tandenborstels het beste is. Bij de producten kan de tandarts een product omschrijving plaatsen om de cliënt van meer informatie te voorzien. De cliënt weet op zo een manier waarom hij een bepaald product koopt. De verdere afhandeling kan heel simpel zijn. De cliënt verrekend zijn aankoop met zijn creditkaart en laat op gewenste adres bezorgen. Indien de bezorging veel kosten met zich meebrengt kan de cliënt ervoor kiezen om zelf het product op te halen.
No Comments